fredag 8 februari 2008

NORRKÖÖÖPING!

Jag sitter nu i en gigantisk lägenhet i Norrköping!

Klockan tre idag kom Sandra och jag på att jag skulle komma ner till henne och Jacob i Norrköping och hälsa på, eftersom jag är ledig imorgon lördag.

Spurta ut till bilen och hann sedan med tåget som avgick från Stockholms Centralstation klockan 16.40, cirka en och en halv timme senare var jag i Norrköping, mysigt värre är det här må jag säga.

Första vi gjorde var att vi gick på en inomhus fotbollsmatch, som Jacob spelade och förlorade, det var korpen lag så det var inte seriöst på riktigt men mycket känslor, speciellt från det andra laget. Mycket kul att se när killar är engagerade så de spricker.

Nu har jag och Sandra lagar tacos och sen blir det fest hos några av Jacobs klasskamrater!

I like Norrköping, får se vad jag säger imorgon!

Nu, ÖL!

Inga kommentarer: