torsdag 14 februari 2008

Lunch med Mackan

Gamle Mackish och jag träffades vid Söderhallarna för en lunchdejt igår. Jävligt mysigt! Vi hade inte setts på ett tag så när jag kom emot honom kände han inte ens igen mig!
Va fan, så mycket har jag väl inte förändrats på en månad.

Hans svar på ”hur är läget?”:
"Jag har en jävligt bad hairday! "
Svar enough för mig, om det är det är det första han tänker på när man frågar hur det står till så känns det som om livet är rätt ok.

Men bångstyrigt hår är också ett problem… Jag tycker inte att det ser så tokigt ut. En snygg härlig rumpa hade han fått också, I like! hahaha

Marcus åt fisk väldigt fort, jag åt kyckling lite långsammare.

Vår tid tog slut allt för fort, Marcus var tvungen att rusa tillbaka till jobbet. Han jobbar på skatteverket och kallar sig själv för Marcus ”The Collector” Nilsson. Härligt skön självinsikt på den killen!

Inga kommentarer: