lördag 2 februari 2008

Konstiga sammanträffanden

Kvart i tre idag rusade jag ut till bilen och gasade iväg till Arninge för att hinna till Systemet innan de stänger. Jag hann.

När jag stod i kön med mina och Gurras bärs så hörde jag att någon tyst och försiktigt sa mitt namn. Jag tittade upp och runt lite till jag såg ihl Micke i kön bredvid min. Världens snällaste kille, asbra kompis.

För det första; fan va snygg han var, jag kände inte igen honom först. Han var ju absolut inte ful förut utan mer söt men nu, tjena!

Och det andra; igår så hade jag tänkt på honom, att det var länge sedan vi snacka. Honom kan man ringa när som helst bara för att snacka lite, han bor inte här för tillfället men snart så. Och grejen var att jag verkligen hade tänkt ringa honom igår men orkade inte eller ja jag somnade typ vid halv nio istället...hehe

Sånt där är så läskigt; när man talar om trollen stuff.
Vi hade inte setts på flera månader, oktober kanske, så tänkte jag ringa honom igår och sen idag så träffas vi på Systemet precis innan de stänger. Freaky!

Det får iaf mig att tänka på övernatturliga företeelser, nu när många av mina vänner åker runt på roliga upplevelser och jag är kvar här och kan inte hjälpa att känna mig lite övergiven så dyker snackis-Micke upp, perfekt, skönt för mig.

Finns det någon eller något som pusslar ihop det hela eller är det bara ett sammanträffande?

Inga kommentarer: