måndag 11 februari 2008

Kändisboxning

Att boxas med en kille är väldigt jobbigt, fråga mig jag vet!

Idag på aeroboxningen kom jag dit själv, jag hade alltså ingen vän med mig att boxas med.
Efter uppvärmningen parades alla ihop med sina polare och jag stod ensam kvar, ensam kvar med en kille - Peter Jihde!

Energiknippet Jihde, hyper Jihde, jävligt taggade Jihde!

Ett tveksamt flin från min sida, stutsandes från hans.

Oj oj, jag hade redan kört ett annat pass innan och var ganska slut men va fan han är ju rolig så vi kör då, satan vad vi kör. Instruktören börjar instruera och säger till mig att jag ska ge Peter en match. Jo, tjena, lycka till. Tänker jag.

Citat Peter:
TA IIIIII
KOM IGEN
KÖR HÅRT
TEEEEMPO
Om du inte klarar den här så får DU GÖRA NÅGRA TILL

Jag körde lite med honom också, men jag fick ta i en rätt mycket och flög som en vante när man skulle vara varandras motstånd vid olika övningar, killar är så sinnesjukt starka. Jag vill också vara stark.

Det roligaste, och knäppaste, var i och för sig när man ligger och gör situps eller liknande och han står över ska hålla upp händerna så man boxas samtidigt. Så droppas hans svett från hans ansikte ner på mig!!! AAAAA, shiiiit, weird.

Det var ett riktigt hårt träningspass, tufft och jätteroligt, han är en galen kille.

Kändes lite flummigt att träna med Peter Jihde, han är ju på tv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha weirdo! 50 % av dem du jooobar med är med på TV!! :P

Fancy sa...

Hahaha, gud vad kul! Känner ju hans lillebrorsa Niklas, han är en riktig sportfåne, tränar till och med när han har feber. Alla tre brorsor verkar helt galna när det gäller idrott, Nicke har berättat hur han stormade från sin lillebrorsas 30-årsfest efter att brorsan kallat honom fuskare efter 4 timmar fotbollsmatch. En annan gång spelade han och Peter golf och blev osams och pratade inte med varandra på flera månader. Sjukt!! Jag bara garvar när han berättar, de är ju knäppa. Nicke bara "nej, det är allvarligt sånt där." Haha, skärpning Jihdisar!