torsdag 21 februari 2008

Elin – mäster administratör

Kolla vilken god glass jag fick av Maxan, bara för att jag är Elin!!!
Mums!

Sen var det 40-års kalas för Anders och där fick man massa goda kakor! Vilken lyx dag va?! Tur att man hade varit i gymmet idag och kört ett stenhårt aerobicspass tillsammans med Ajje.

Gjorde nyss världens rockad i programledarschemat så jag förtjänade verkligen dessa belönings gottisar!

Morgonprogramledaren önskar ledigt imorgon. Okej.

Morgondagens kvällsprogramledare på Stockholm får ta morgonpasset för riks men han måste gå efter 09.30 sändningen, ringer dagprogramledaren och frågar om hon kan komma in lite tidigare och sända 10.00 sändningen, ja det funkar. Nu återstår bara en ersättare för kvällspasset imorgon på Stockholm. Svansar över till Henrik som sänder idag och är ledig imorgon och frågar om han möjligtvis kan tänkas ta det, han sa ja. Ett byte med tre personer plus en extra för 10 sändningen. Perfekt, jag regerar!

Det var en hel del ringande med den snällaste rösten idag kan jag säga.

Jag är fixarnas fixare som fixar allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

you are just too good!