söndag 10 februari 2008

fy fan

OK!

Idag, för ungefär en timme sedan, hostade jag så mycket att jag spydde.

Jag hostade alltså tills jag kräktes!

Fy fan vad fruktansvärt äckligt och jobbigt det var, det tog ju aldrig slut. Om jag inte spydde så hostade jag och när jag inte hostade så spydde jag eller så gjorde jag båda samtidigt! När man hostar så måste man andas ganska häftigt efteråt men om man då står och spyr samtidigt så är det ganska svårt. När man spyr börjar man gråta och hulka sig, då måste man andas. Andas man med hosta så börjar man hosta ännu mera och nu när jag hostade så spydde jag. En väldigt ond cirkel.

Varenda muskel i hela min kropp var spänd och alla krafter inom mig samlades och pressade ihop min magsäck och strupe. Stod där fan ett tag!

Shit vad det är jobbigt att kräkas, var ett tag sedan man spydde i nyktert tillstånd och verkligen märker hur utmattande det är, helt slut nu.

Det vidrigaste var att jag tidigare på dagen hade ätit chokladglass! Jo, det såg ut som om jag spydde skit. Jag släckte lampan, jag kunde inte se det, stod där i mörkret!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, googlade på hosta tills man spydde, då jag precis gjorde det och ville veta vad det berodde på. kände iaf igen mig i det du skrev, och är iaf inte ensam om det då! ;)