fredag 8 februari 2008

"Alpne Berättar" goes modeblogg!

MAYOR BESTÄLLNING CRAVINGS !

Jag måste beställa de här två klockorna!

De är från två olika smyckeshemsidor, så fort jag kommer hem så ska jag glida in och beställa.
Fy fan de är så jävla snygga att jag dör! Den rosa är från kyssjohanna.se och finns i fem olika färger men jag tror att jag har betämt mig för den rosa, kan bli en ljusblå också. Jag tänkte: jag har ju nästan bara svarta kläder på mig så då kommer den här färgklicken på min arm att liva upp min outfit helt otroligt mycket.
Den bruna klockan, från cocoo.se, med lite ungdomlig urtavla och med ett lite mer maskulint utseende än den rosa tycker jag är riktigt snygg, nästan till och med tuff!

Hoppas det inte tar allt för lång tid innan de kommer i brevlådan, jag vill ha dem nu! LADDAD!

Hej Elin har blivit modebloggare! Knappast, en litet snedsteg bara på grund av min excitement över dessa klockor, tjena vad jag tjatar om klockorna!

Vad tror ni Kenza Zouiten skulle tycka om mina inköp? hahaha
http://www.kenzaas.blogg.se/

Inga kommentarer: