onsdag 13 februari 2008

Jobbar kväll

Idag gör jag min debut på fyran kvällstid! (förutom när det har varit firmafest)

Studiovärdinna på ”Kvällsöppet” med Lennart Ekdal och Alex Schulman, det är jag. Hade ingen aning om att Schulman hade tagit över efter Hakelius, så jag blev lite fundersam vad han gjorde här när jag kom. Jag har ju vanligtvis ingen möjlighet att titta på det här programmet efter som det sänds klockan 22.45 onsdag kväll och vid den tiden sover jag oftast sött eftersom jag jobbar morgon annars. Idag är ett undantag.

Men här är det ju trevlig stämning och inte lika många gäster som på ”Nyhetsmorgon”. Alla gäster kom ungefär samtidigt också, superskönt, slipper jag springa så mycket!

Här finns också en brieost som jag har spanat in, ska hugga in på den sen när programmet börjar! Mums!

Nu ska jag gå och kontrollera att några namn på gästerna är rättstavade, fascinating!

Nu börjar det! Alldeles, alldeles strax som hallåan nyss sa.

Inga kommentarer: