söndag 3 februari 2008

Beerpong, hundskit och pannkakor with the Gurr!

Lördagskväll i Gurras kusiners hus med deras lilla hundvalp Ozzian, som hade rännskita!!! Kusinerna var på kryssning.

Gurra var hemma från Norrköping över helgen så vi spenderade första kvällen tillsammans på två-tre veckor som vi vet bäst: öl, musik och tonvis med snack.

När man är ifrån en nära vän, som man annars spenderade varje dag med, en längre tid och bara hörs över telefon samlar man tillslut på sig så mycket man vill säga och göra så när man väl träffas finns det inte ord eller tid för allt man har i huvudet. Så många tankar, intryck och känslor. Dessutom är man överväldigad av glädje över att hon är hemma så man kan inte riktigt tänka och minnas allt man ville säga innan hon åker igen. Tror att det mesta blev sagt igår, efter mycket öl blev det very deep and serious ;)

Låter ganska töntigt allt det här, eftersom Gurra bara har varit borta i dryg tre veckor, hehe, well well. Jag visste inte själv att jag var så blödig.

Vår kväll i bilder

BEERPONG! Sjukt roligt krökarspel; jag vann en gång och Gurra en gång, sen var ölen slut.

Plötsligt luktar det skit.

En bild säger mer än 1 000 ord...
HAHAHAHAHA, hundbajstorkar Gurra
Jag står med huvudet ut genom dörren och är så nära att spy, riktiga hulkningar, jag var övertygad om att någon skulle medföra kräks...men jag slapp spy ut genom kusinernas entré ut mot gatan.

Upphovsmannen själv, fast i badkaret som en annan brottsling.

Bästa tjejen! Stanna kvar hos mig...

Gurras glas är tomt, mitt är fullt - orättvist? Do not despair, jag sölar snart ut halva min mugg på mig och Gurra, japp, smidigt!

"Kock-Gurra" tillagar sin specialitet, pannkakor men stekpannan var kass så resultatet blev tveksamt men gott.

Kladd-smet-pannkaka är godast klockan halv ett på natten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sen blev det AS mycket SKEEEED