tisdag 15 januari 2008

Övergiven

13 januari - Sandra åkte till Norrköping för att var borta i 6 veckor

21 januari - Fanny åker till Tanzania för att vara borta i två månader

22 januari - Sophie åker till Kanada för att vara borta i två månader

1 februari - Sofia åker till Thailand för att vara borta i två månader

15 februari - Stina åker till Argentina för att var borta i ett år

Spännande att vänskapskretsen rensas på fem medlemmar på en månad.

Jag vet inte men jag känner en tendens bland mina vänner att fly Stockholm. Jag känner mig borttappad, har jag missat nått? Ska det ske något hemskt då man helst vill vara någon annanstans? Så känns det.

Jo, javisst, såhär ligger det till Sverige suger. Sandra åkte förvisso bara till Norrköping men hon är ändå inte här med mig.

Tur att man har några fina vänner och arbetskamrater kvar trots rensningen!

Inga kommentarer: