fredag 4 januari 2008

Fan det bästa jag hört på länge

Vi hade nätdejting som "röd tråd" under morgonen här på jobbet (som Maxan hade sagt) vilket innebär att man ska maila in inledningen på sin kontaktannons; en sammanfattande beskrivning av sig själv till oss och då har man chans att vinna en lunchdejt med en av våra programledare, Jenny.

En kvinna från norrland skickade in detta underbara bidrag:

"Jag är en kvinna som slutat oroa mig för åderbråck, rynkor och andra djävligheter. Jag lever efter motto: Livet ska INTE vara en resa mot graven med en målsättning att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp. utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i ena handen och vinet i den andra med en kropp som blivit ordentligt använd för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker WOO HOO vilken jäkla åktur."

Bekymmersfritt, så vill jag möta min domedag

2 kommentarer:

Anonym sa...

KLOCKRENT!!!!!!!! Hon borde ju varit given vinnare.

Tack för credden förresten!! :)

Fancy sa...

Underbart!!