söndag 13 januari 2008

An open mind

Inleder kvällen med en mysig middag hos Ahrengarts med "familjen"

Förkrök på Medborgarplatsen med Stina och hennes sex vänner, sex nya personligheter, extremt olika mig. Ny musik - pop - inte min favorit men jag bestämde mig för att fria istället för att fälla deras syn på fest.

Alkohol och bugg i vardagsrummet

En fruktansvärd kö till "popklubben" Mango

Mörkt, varmt, fullt, dånande musik

Lite dans med de sex vännerna och Stina

En öl, Stina tog två

Dans, dans, dans, dans

Upptäcker att remmen på min väska vittrar sönder och att de svarta små skinnbitarna klistras fast över hela mitt bröst, het?

Svettig dans

Jag, Stina och en skön lirare från Norrland, Björn, som vi raggat upp ägde dansgolvet. Vi var grymmast och koolast på hela stället, garanterat. Vi gav järnet; vi gav allt!

Jag och Stina kanske inte var snyggast och fräschast när vi gick ifrån Mango men fy fan va kul vi hade haft

Inställning is key!

Inga kommentarer: