tisdag 29 januari 2008

HP:n är här!

Min nya dator har kommit!

Jag är så glad, den är så snygg, den är så snabb.

Har snart installerat och fixat allt viktigt som jag behöver: internet, office, sony ericssson och fixat lite annat smått och gått så nu börjar den fungera riktigt bra och precis som jag vill. SÅ nöjd, fan i extas.

Nu ska jag bara få över lite musik och bilder från den gamla datorn så jag har något att lyssna och titta på, måste ladda hem i-tunes också till i-poden.

Denna uppspelthet som jag märker hos mig själv över en dator skrämmer mig lite, jag visste inte att jag var så fixerad vid teknik. Samma sak märkte jag när jag fick min ny mobil förra veckan, jag gick och pillade på mobilen hela tiden, med ett flin över hela ansiktet. Men jag har dock märkt att jag inte kan så mycket, all installation är ganska svår och det tar lite tid för mig.

Men det viktigaste är att de är ju så fina och glansiga och snygga och snabba och fräscha och och och

Jag säger då de: jag är teknikfixerad!!

Eller iaf ny teknik...

Inga kommentarer: