måndag 21 januari 2008

The big test

Idag var jag med Furious Blue på bilprovningen för att den skulle bli besiktad!

Jag var lite nervös faktiskt, trist om något skulle vara galet med Furious så man måste rätta till det för massa pengar. Nej tack. Jag önskade mest att det inte var för litet djup på mönstret på däcken, köpa nya däck är nämligen inte gratis!

När jag kom till bilprovningen körde jag först in en avfart för tidigt så jag hamna på någon jävla husvagnspark, nä det var fel. På den riktiga bilprovningen var det lång kö, men jag fick komma in före några som hade kommit dit innan mig, suckers.

Inspektionen gick bra, jag var med och höll koll och kikade på undersidan, mycket koolt, väldigt smutsigt.

Sen tog inspektören på däcken och sa: Du har väldigt bra däck.
Jag: Va? På vilket sätt?
Inspektören: Jo, de har ett bra djup på mönstret.
Jag: Aha, va bra då.

Så mycket kan jag om bilar...

Det jag gissade på skulle kunna vara galet var i själva verket jättebra.

Inga anmärkningar plus en komplimang för däckmönstret!

Good job Furious!

1 kommentar:

Anonym sa...

Najs med UA, det är överjävla dyrt att byta grejer på bilen annars.

Besiktas är ett fotbollslag förresten!