tisdag 10 februari 2009

U.A.

Idag var jag på Bilprovningen.
Asså det gick så jävla fort! Jag hade tid klockan 13.00 anlände och anmälde mig ungefär klockan 13.03, satt i bilen och väntade en lite stunde, irriterade mig på idioterna i bilen bredvid som satt och vred sig helt om och verkligen glodde på mig. Vad fan höll de på med? Efter en kortis kom mitt registreringsnummer upp på skylten och jag körde in, det var en tjej som kollade min bil. Säkerhetsbältena, lysen, hjulen, kikade på undersidan och sen kom det fram en kille och öppnade motorhuven kikade in i en sekund och sen stängde han. (Undra vad han tittade på?)

Sen skulle tjejen ut och kolla bromsarna och avgaserna så frågade hon om jag ville föja med och det gjorde jag, hehe det var roligt att följa med och se hur de gör.

Bromsarna var i princip PERFEKTA och avgaserna gav knappt utslag på mätaren så bra var det!

Det blev förstås Utan Anmärknignar igen!

Jag trodde att de skulle säga något om den enorma sprickan jag har i vindrutan men jag tror inte att hon ens såg den, trots att hon själv körde bilen. Sprickan sitter ju ganska långt ner och är inte i synfältet så hon lär ha missat den för hon sa inte ens något. Sprickan var det enda som jag var lite orolig för att de kunde ha någon åsikt om men icke.

Jag kan bara säga scooore! Ett år till då!

Inga kommentarer: