lördag 7 februari 2009

Outgång!

Sitter här hos Kuken och dricker vinet från Nyhetsmorgon fredag, tack Helena bena!! Det smakar helt okej, inte en favorit men funkar..

Ja, jag och Fia ska ju ut nu strax och svänga runt på Östermalm, tror jag att det blir idag. Fick ett härligt sms igår från flickebarnet om vi skulle köra all in idag, middag och hela köret liksom och det har vi gjort. Like in the OLD days, lovely!

Dagen till ära har jag dessutom lagt på mig lite smink, herregud! Det är ju inte rättvist mot alla andra att jag går runt i smink, för jag blir ju så jävla snygg! ! ! hahaha

Nu ska jag börjar spänna på mig mina hetaste skor! HOT! I tell ya! Kuken springer runt och piffar här och byter byxor där, det är fördelen när man inte förar hemma, man kan inte ändra sitt val av outfit!

Snart dax att gå, måste styra upp!!

Inga kommentarer: