onsdag 25 februari 2009

Spyan

Sitter nu på Kvällsöppet och väntar på att lite gäster ska börja komma hit. Idag ser det lite glest ut på publikfronten säger Angelica så jag komemr nog behöva sitta med och lyssna på kvällens debatt, vilket iofs förmodligen kommer att bli intressant: könsaborter, när är det okej att göra abort, typ.

Sen efter sp blir det iaf en helkväll på Spy Bar! Stina ska följa med idag också och Åke och Simon kommer garanterat att vara där! Angelica sa först att hon inte skulle gå för att hon inte orkade, jag förstår henne hon jobbar ju faktiskt varje torsdag med Efter Tios publik hela dagen eftersom de gör två program varje torsdag. MEEEEN Spyan kan mna inte hålla sig ifrån.

Jag är så jävlabra, lyckades övertala henne hur lätt som helts. Jag tjatade lite grann sen släppte jag tjatet och började mer köra på: "åh gud va kul det ska bli ikväll, hoppas de kör den här låten denär sååå bra", typ, eller: "fan va tråkigt att du inte ska med, vem ska jag dansa crazy med? vem ska jag regera dansgolvet med?" När det sen började bli dax för att röra sig mot Fyran så gick jag in på toaletten för att pudra näsan lite och Angelica följde efter och jag snacka på om Spyan, man såg redan då hur det ryckte i hennes beryktade partyarm. Hon klev in på toaletten, greppade eyelinern, måla ögonen lite extra, tog en skvätt parfym.
Elin: "Ska du me nu? Kom igen då!"
Angelica: "Eeh, ja jo, åååh jag har så dålig självdiciplin."
Elin: "Meeen du vill ju!"
Angelica: "JAAA!"

Så nu ska hon med och min MASTERPLAN worked like a chaaarm!

Ses i dimman, jag älskar Angelica för att hon följer med för då kör hon min bil och jag får skjuts hem och jag kan vara plakat. Men det vore ju kul om hon också kunde supa like there's no tomorrow, för henne är det ju tyvärr de....

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du är för rolig!