onsdag 4 februari 2009

Soppa

Idag gick jag bredvid för första gången som studioman och studerade noga hur Jesper arbetade, det här ska bli kul! Det känns bra!

Sov hela dagen sen, jag var helt slut efter studiomannapasset, det var ju inte jobbigt men när man är lite nervös och allt är nytt och man koncentrerar sig så blir man lite utmattad. Plus att jag inte riktigt var van vid att ha ett headset på huvudet hela morgonen med ljud i från kotrollrummet HELA tiden, liten lätt huvudvärk på den.

Men nu har jag ätit mig PROPMÄTT på avokadosoppa, så in i bombens gott! Och skitlätt!
För 2 pers:
Koka en hönsbuljongtärning med en halvliter vatten, mixa med två mogna avokados till en härlig krämig konsistens. Klart! Servera gärna med en klick creme fraiche, very god gummisnodd.

Men nu har jag lite ångest, ska åka till Kvällsöppet om typ en halvtimme och jag är helt säng ofräsh, måste ta en dusch men jag oooorkar inte. Skulle hellre sitta här hela kvällen och lyssna på härlig music! Men nu blir det inte så, jag vet ju att det blir kul när jag kommer till fyran, idag ska vi gå vidare med Kalla Faktas avslöjande om att många inom gåsindustrin plockar levande fåglar på dun.

Ses ikväll! Nu duschoo

Inga kommentarer: