torsdag 26 februari 2009

Fördelar

En av många fördelar med att jobba på Fyran är brudarna i sminket. De älskar ju att sminka folk och tackar sällan nej när man frågar om man kan få en dutt. Idag när alla gäster satt inne i studion på Kvällsöppet kilade jag och Angelica upp till sminket och blev tillpiffade, FAB. De är så himla snälla och duktiga där och vi blev skitsnygga! Vi skulle ju iväg på Spyan efter programmet så det passade perfekt.
Efter sändningen plockade vi ihop våra grejer extra snabbt och körde iväg, vi mötte upp Stina utanför och igår hade vi skrivit upp oss på listan, vilket var skitenkelt och då kom man in gratis. Varför hade vi inte gjort det tidigare? Stupid!

Eftersom det är sportlov den här veckan var det ganska mycket ungt folk på klubben igår och musiken var inte lika bra som den varit förut men det var riktigt roligt iaf. Vi dansade såklart sönder dansgolvet och svängde tills höfterna lossnade!

Jag och Angelica tog några gamla hederliga "vi-är-så-jävla-snygga-så-vi-måste-ta-vår-bild-på-toan-för-där-är-det-bäst-ljus-kort"
Hahaha, you got to love it, being fabulous that is!

Egotrippin' of course!!!

Am I a BITCH.......or......a SWEETIE
.
Jaaao, det var en kul kväll! Vi gick som vanligt hem vid 3 tiden eftersom stackars Angie jobbar varje torsdag men det passade bra alla var lite dragna och svettiga... Hon kör ju min bil och sist vi var ute fanns det en ledig parkeringsplats precis utanför min port, great. Vi hade inte lika stor tur igår men det fanns en ganska nära men det var på busstationen och då måste man flytta sig klockan 08.00 så när Angie gick till jobbet flyttade jag på bilen men jag fick lägga mig i den mysiga sängen igen. Poor Angie!
.
Lazy thuresday - I love it!

1 kommentar:

Anonym sa...

We look good!

Äsch, det är väl inte synd om mig! Jag tycker ju om att gå ut!