fredag 20 februari 2009

Demonstrera mera!

När jag flyttde in i slutet på november så åkte jag och Angelica förbi en tant på trottoaren som gick omkring med en skylt. Lustigt, tänkte jag. Gå omkring där och demonstrera helt själv... Tänkte inte mer på de.

Sen några veckor senare såg jag henne igen, så samma plats, samma skylt och helt ensam!
WTF?!?!

Jag fattar ingenting och hennes skylt är lite konstig, jag fattar iten riktigt vad hon menar:
"Folktandvården diskriminerar och motarbetar vanlig konsumenträtt"

Vad menar hon med det, jag fattar faktiskt inte. Folktandvården tar väl emot alla sorters männsikor och lagar trasiga tänder. Kan någon förklara vad hon menar.

Sen jag flyttade hit har jag SERIÖST sen henne utanför Folktanvården här i Sundbyberg lätt sex gånger. Och jag åker ju inte förbi där varje dag så hon är säkert där ännu oftare, helt ensam...Kul med engagemang?

Jag vill bara veta vad hon menar, jag får gå förbi nästa gång jag ser henne.

Inga kommentarer: