söndag 1 februari 2009

Aftonbladet TV

HAHAHA jag hittade en härlig film på aftonbladet.se från i tisdags!

Ni måste kolla, typ 3 minuter lång, jag är definitivt den klarast strålande stjärnan i showen.

Sen börjar ju inzoomningen på mig och det är så himla jobbigt att fokus alltid måste ligga på mig trots att det är Kim och Janets releasparty, jag vill ju inte stjäla showen men det är svårt med min star quality. Men det är väl något man får offra när man nått toppen, sin anonymitet.

Och reporten kan ju helt klart inte hålla sig till ämnet - det som händer på scenen - när hon ser mig, citat: "och på första parkett där, på bästa plats i mitten vilka ser ni digga med där om inte, just de självaste ELIN." Låt mig bara njuta av uppträdanet, snälla!



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4277062.ab

Hugs and kisses fans!

1 kommentar:

Anonym sa...

As bra hahaha me love it!!!