tisdag 1 september 2009

Idag lyckade jag verkligen, tummen upp!

Idag när jag åkte från jobbet behövde jag tanka. Jag åkte in på Statoil och betalade med mitt tankkort direkt i tankstationen och så började jag tanka. När jag stod där och väntade på att tanken skulle bli full titttade jag in i affären och tänkte att man kanske skulle gå in och köpa något att äta till kvällen. Så istället för att stå och vänta på att tankningen skulle bli färdig tänkte jag spara lite tid och gick in och handlade lite. Typ potatis, fetaost och lite annat skit.

När jag kom ut satte jag mig i bilen och körde iväg, MED BENSINSLANGEN KVAR I BILEN!

Hahaha, så jävla dåligt gjort!

Jag kom typ bara typ 4 meter innan det smällde till lite och jag fattade vad jag hade gjort: skit! Så jag klev ut och såg att slangen låg på marken utan munstycke som då satt kvar i min bil. SOM TUR ÄR så var det typ tomt på macken, inte en käft där. Skönt det iaf.

Jag gick in igen till hon som jobbade i kassan och berättade vad jag hade gjort. Hon såg härligt uttråkad ut och frågade bara om det brann och det gjorde det ju inte. Så kom det ut en kille och kollade hur det såg ut, stod och pillade lite med munstycket och slangen. Men det var trasigt, haha. Han hämtade föreståndaren och vi hade ett litet snack. Han var inte arg.

1 400 kronor kostade det!

Asså suck och stön! Jävla sooopa!!! Vem gör något sånt, jag skyller allt på att jag bröt från rutiner, handlar fan aldrig på Statoil. OCH jag skyller på Nyhetsmorgon, man är ju helt lobotomerad när man åker därifrån. Men företånadren berättade för mig att det där händer nästan 1 gång i veckan och då kändes det lite bättre att jag inte är det enda puckot i den här stan. Så skrattade vi lite och jag åkte fort som fan därifrån. Som sagt jag är bara glad att det var nästan tomt på macken för när jag kom dit fick jag stå i kö till en station, illa om det varit då jag körde iväg, pjuh.

Helt sjukt, en gång i veckan är det någon som kör iväg med slangen i bilen från Statoil i Solna, typ. Hade jag aldrig trott. Jag tänkte mer kanske 5 gånger per år.

What a day, jäkla CRAP!

Inga kommentarer: