torsdag 3 september 2009

Känsliga läsare varnas!

HELVETE ALLTSÅ!

Det rinner jävligt dåligt i mitt avlopp och det har gjort det lääänge, sen jag flyttade in typ. Och som jag skrev i tidigare inlägg var det dags att åtgärda detta nu.

Jag skruvade loss vattenlåset och då blottade sig härligheten. Satan va äckligt det är med hår! Blött hår! Blött hår med massa tandkräms- och hudavlagringar. Kuken!

Jag tog tag i hårklumpen med ett papper men jag kunde inte, det gick bara inte! Jag släppte snusket och sprang iväg och sökte stöd, äääckligt. Sen skämdes jag, jävla tönt, det är ju bara lite hår. Ta tag i dig själv nu! Jag letade upp en handske som jag bara hade en av (har inga diskhandskar, kanke bör inhandlas för framtiden) och gick med bestämda steg tillbaka till badrummet, slet ut hår klumpen som var tre gånger så lång än det som syns på bilden och slängde den snabbt som attans ner i toaletten. UUUUH!

Sen skruvade jag loss alla delar och gjorde rent från avlagringar, vi människor är så jävla äckliga djur. Drog på lite vatten och det rann bra. Men när jag satte tillbaka vattenlåset gick det så där jävla trögt igen! Det är seriöst nått fel på det här vattenlåset! Eller så är det stopp i röret som sitter i golvet och där kommer jag ju inte åt. Får köpa nått propplösande liknande och hoppas på det bästa. Så jag snuskade med den här skiten helt i onödan! BLÄ!

2 kommentarer:

Angie sa...

HAHA! fyyyyyy faaaaaaan!

Angie sa...

Vafaan. Du som varit så bra på att uppdatera, vad har hänt?