onsdag 9 september 2009

SOOFT!

Vilken härlig morgon jag har framför mig! Score! Vi sänder hälften av programmet från Koster och där är ju inte jag så de gästerna kan jag inte göra något åt. Idag kommer det bara var ÅTTA gäster här i Sthlm och jag känner att jag gillar. Ingen musik heller så första gästen kommer inte förens kvar över sex, friiitid! Då kan jag göra lite nytta här istället. Tänkte gå ner i förrådet och hämta upp massa engångsartiklar, det börjar glesna i lådorna. Och förrådet är det tråkigaste som finns, jobbigt är det också. Men hallå det är ju onsdag idag också = inte beställa eller packa upp mat. Den här dagen blir bara bättre och bättre!

I eftermiddag sen får vi se om jag hade diciplin nog att gå till gymmet för första gången. Jag har tänkt det men man vet ju aldrig vad som kan hända. Om jag tränar kommer ni garanterat få höra om det. Billan ringde igår kväll och ville att jag skulle me ut och springa men jag var inte så taggad.

Igår var jag hemma hos mor och far en kortis och hämtade lite grejer. Bland annat bytte jag filmer, tog nästan bara med mig Diney filmer tillbaka hem. I några dagar nu blir det Disney frossa och allsång, vem är med mig?! Fanny jag tog även med mig "Pianot" det är väl den du gillar, så jag tänkte jag skulle se den.

Jag hämtade även en hemmasydd "arabisk prinsessa" kostym som Angélic ska få låna till deras personalfest på fredag tror jag. Den är så jävla snygg and she's gonna look fab! Men jag märkte att det var typ världens största håll i byxorna som jag INTE kommer ihåg att jag fått eller att jag ens sett dagen efter. Det var en mycket vild fest vill jag lova. Hon får helt enkelt ta fram symaskinen och laga för annars kommer hennes rumpa hänga ut.

Hjälp, jag sitter på Youtube och kommer inte på vad jag ska lyssna på, tips tack!

Fy, världens kanske tråkigaste inlägg.

1 kommentar:

Fancy sa...

Måste börja med att säga att min dator är sååååå seg just nu, jag blir ju helt tokig, inte nog med att jag suttit framför datorer hela dagen, dessutom datorer som inte fungerar, och nu detta, aaaaaaargh!

Ja, det är Pianot jag gillar. It made me start playing...