onsdag 9 september 2009

090909

Haha, schysst datum idag: nionde dagen i nionde månaden i nionde året. Idag skulle man födas.

På fredag ska jag åka och hälsa på Soppan uppe i Luleå, skoja inte att det ska bli kul! Biljetten bokad och klar. MEN detta betyder att jag ska sätta mig på ett flygplan den 11 september vilket kanske är mindre kul. Jag ska iofs bara flyga upp till obetydliga Luleå så jag tror inte att jag stöter på as många terrorister och jag är inte så vidskeplig så det går säkert bra, en tanke bara. Flickebarnet fyller år så jag funderar på vad jag ska köpa till henne, vad önskar du dig? Vad behöver du till ditt nya hem flera 100 mil ifrån mig?

Var nere i förrådet nu och det är så jävla dålig luft där, instängt och varmt. Jag får huvudvärk bara jag ställer mig i hissen ner, uscha!

MEN ÅÅÅÅ jag har visst spillt filkjölk och müsli på bordet och sen lutat mig i det minst två gånger, gegga på hela tröjan. FAN!

Ska gå in i kontrollrummet nu, det är så tråkigt att surfa. Man skulle kunna säga att jag är riktigt dålig på det. Läser några bloggar eller jag läser dem knappt, skummar mest och kollar på bilder. Läser Aftonbladet och lite på DN sen är mina ideer slut... ciao!

1 kommentar:

Fancy sa...

Du vet hur det låter: "He he he he, *inandning*, he he he he, *inandning*, he he he he" - filmjölk, haha, jag kan se din min framför mig. "Th"-ljudet med tungan, handen och blicken mot gud och en suck/stön. Right? Åh... din äckliga filmjölk som du alltid lämnar vid mig så att det börjar lukta, fnys! Där kan du tala om en lukt jag inte gillar, då jag egentligen bara skulle kommentera att det säger väl inte så mycket att du får huvudvärk i hissen? Skiter björnen i skogen? Finns det ris i Kina? Sover Dolly Parton på rygg?