söndag 27 september 2009

Två vita helger i rad

Ojoj, man är verkligen inte 20 längre. Förr när jag jobbade helger sket jag väl blanka fan i det och gick ut och söp iaf. Men inte nu längre... Trist på ett sätt att man har blivit kärring som hellre sitter hemma men ack så skönt att inte gå upp som en zombie och vara pigg sen efter jobbet.

Nu har jag jobbat två helger i rad och inte drukigt någonting, två vita veckor!! WOW! (Om man inte räknar i onsdags, vardagar räknas inte.) Det känns bra, jag gillar att bara umgås. Man behöver inte alltid alkohol sen älskar jag ju att dricka så det är inte så att jag kommer sluta med det men det har börjat bli minimalt när jag jobbar iaf.

Igår var jag hemma hos Sandra och Jake och vi kollade på film: "Year One" som var kul och sen "American History X" som är riktigt bra. Gråter alltid på slutet, så typiskt.

Nämen om man skulle ta och åka hem, ut i solen...eller nått.

Inga kommentarer: