lördag 29 augusti 2009

I've got a feeling...

...that tonight's gonna be a good night!
Vilken kväll tjejer. Klara och Angie ger allt när Slajmon och Åkisch levererar sköna beats ur högtalarna, det var grymt. Sen blev det hemgång för vissa, kräka för andra och senare promenad till Slussen, gayklubb, Donken och skjuts hem av Ali från Palestina. Mycket kul kväll! Vi kör igen snart. Men jag tar iaf priset. När jag och Angie kom hem hittade jag foten till ett trasigt vinglas i min BH, den hade jag använt som monokel under kvällen. Ett mycket kul och uppskattat partytrick, hahaha!!

Dance, dance, dance. Haha, ser ut som om vi är ensam på dansgolvet, regerar...

AAAAAJ! Men jösses va snygga! Var så länge sedan jag gick i högklackat så jag trodde det skulle gå åt helvete, stolpa omkring som en liten fjortis men det gick riktigt bra. Någon annan stod för praktvurpan!

1 kommentar:

Fancy sa...

Man lämnar PygmElin en utekväll och genast överger hon dansvänliga vita tygdojjorna (våra standards) för klackar, trots att hon ska på en simonochåkeklubb. Illa...