tisdag 18 augusti 2009

G502

Äntligen har jag bytt till Tele2 och fått en ny mobil. Efter att jag lagt min bästa mobil i en påse med annans blev den aldrig densamme, tyvärr. Det var bara inse att snart kommer han dö. Himla trist för jag gillar den VERKLIGEN, as. Så i samma veva så bytte jag tillbaka till Tele2. Telia sög röv, luras gjorde de också. Det blev massa strul med övergångarna men nu är det äntligen gjort and I'm happy. Mobilen är fin men jag kommer att sakna min gamla slide telefon, även fast den inte slideade så mycket mot slutet... Har upptäckt att det inte finns någon Walkman på den nya heller, jäjä, man måste ju kunna lyssna på musik i den också.



T.v. min gamla baby. T.h. min nya mobil (likadan som Soppan meen det spelar ju inge roll eftersom hon inte bor här längre...)

Nu när jag fått ny telefon tänkte jag att jag skulle byta ringsingnal, till någon låt kanske. Men jag vet inte riktigt vilken jag vill ha. Man vill ju att själva låten ska börja på en gång, många låtar har ju feta introt. Blir nog någon Britney låt...men mest förmodligen den jag hade förut: Kill Bill visslingen. Men vissling är inte jättebra för det är så mycket annat som låter som en vissling så man luras så lätt.



Dagens i-landsproblem: vilken ringsingnal ska jag ha på min nya mobil?

Inga kommentarer: