tisdag 4 augusti 2009

Helvetets portar bakom min rygg

Idag klev jag för nionde förmiddagen i rad ut genom TV4:as dörrar och herregud vilken befrielse. Känslan att veta att imorgon är det Angelica som ska vara på jobbet klockan 03.30, feeeett skönt, ha så kul gumman. Känslan att imorgon kan jag sova till jag vaknar av mig själv. Jag ska ta mig fan stänga AV mobilen, jag skiter i om Angie blir sjuk, jag ska sova! Att veta att på torsdag kommer det en 20 manna kör till Nyhetsmorgon och jag behöver inte bry mig. Jag är nöjd!

Det roliga var att Jesper också jobbade hela veckan så vi höll varandra vid gott mod, eller mest han mig. Han är ju vuxen och ansvarsfull och lägger sig väl i tid för jag tror inte han hade någon dipp på alla dagar, inte som jag märkte iaf. Jag hade säkert 7 dippar, värst var i lördags morse då trodde jag att jag skulle dö. Jag höll på att kvävas av min egen andning. Tur att jag hade Jebo!

Ikväll kan man vara uppe lite sent utan att få dåligt samvete och ångest, det blir bio med Fancy F. Public Enemies ska vi se, jag har höga förväntningar får se om det är dåligt eller bra. Kan ju bli pannkaka av hela skiten men jag tro inte det. Johnny, Christian och Marion det kan INTE bli dåligt med en sån fantastisk historia. Dillinger here I come.

Ska dra snart och nu upptäcker jag att jag har fyra prickar med brunsås på min överarm, mindre najs. Hur äter jag egentligen?

Inga kommentarer: