tisdag 11 augusti 2009

Helgen - kändisfest

Kom nyss hem från landet, det var mysigt. Tyst, regn och en stilla sjö. Åkte upp för att hämta tvätt från 13 personers bravader: maaaassa sängkläder, några skitiga och spyiga handdukar och 2 badrockar var vad som fick följa med hem, här ska ta mig fan tvättas. Förövrigt så har jag två vita, ganska stora handdukar som jag är ganska säker på inte tillhör Casa Alpne så om någon som var på kräftskivan känner att de glömt en handduk så har jag den.

Igår åkte Soppan till Norrland, vilket känns jävligt tråkigt. Jag var hos henne och vi åt vår traditionella "Sophie ska vara borta en längre tid tunnbrödrulle" till lunch och jag hjälpte henne fylla Volvon. Jag tror hon fick med sig det mesta. Hoppas man kan åka upp ganska snart och se om hon hittat nått boende.

Iaf, i lördags dårå så hade Sophie avskedsfest och det var maskerad. Det blev en riiiiktigt stökig fest. Kalasen hos Sophie bruakr vara crazy men den här tar nog hem första priset, så jävla kul hade vi! Efter tolv, efter att jag duschat och lagt Herr Sked som spytt i dryga timmen, så gick jag lös på fläderblomssnapsen som var kvar från midssommar och tog med mig sex snapsglas och gick runt resten av kvällen till diverse grupper som satt runt omkring på festen och bjöd dem på snaps och vacker sång. Alla klämde i ordentligt och svepte jäkeln, mycket trevligt. Som vanligt hemma hos Sophie var det typ en miljon männsikor där och festen höll på säkert till tidig morgon. Ingen aning om när jag däckade men jag tror mellan 3 och 4. Jag hade haft askul med Soppan en sista gång, kanon baby!

Temat var ”kändisar”, man kunder vara vem som helst som andra vet vem det är.

Middagen: Tingeling, Kalle Anka, Ronja Rövardotter, Marilyn Manson, Vilma Flinta, Fred Flinta, Edward Scissorhands, Killen Från A Clockwork Orange och Mat Tina.

Meet The Flintstones!

Edward Saxhand har lite problem med fotograferandet... HAHAHAHA

Sen kom det en paparazzi också, hemskt att man aldrig kan hålla dem borta från kändisfesterna.
Ser ni vem det är som tar bilden? Kolla nere i vänstra hörnet, haha Billan sköning!

1 kommentar:

Fancy sa...

Haha, Edward Scissorhands håller i en kamera, bra humor!