fredag 28 augusti 2009

Bourne mani

Idag har jag spenderat hela dagen framför en tv. När jag gick upp vid 10.30 satte jag mig framför min tv och käkade frukost framför "Entourage" säsong 2. Vid 14 åkte jag hem till Fanny och vi tittade på alla tre Bourne filmerna som ajg inte hade sett någon utav dem. Det tyckte Fanny var skandal och eftersom hon precis hade köpte boxen på cdon.com bestämde vi Bourne-dejt förra veckan.

Filmerna var mycket mycket bra och jag är väl som vanligt sist och förmodligen tre - fyra år efter med att inse detta. Jag börjar vänja mig med att ligga några år efter alla andra när det gäller populärkultur, det är ok.

Det var mycekt trevlig over at Fannys, vi goffade lite och sen mådde vi båda lite illa så då blev det en fantastisk tonfisksallad till middag.

Trist nog ska hon åka till GBG imorgon för att jobba med "Finnkampen" that sucks för då kan inte hon följa med när vi ska ut och svänga till "Grottan Soundsystem" imorgon. Kommer bli najs, följ med vänner!! Hahaha Grottan, va har de hittat på för namn?

Nä om man ska gå och lägga sig, här har man ju iaf väldigt tråkigt! Kanske läser lite, är inte så trött än. Läser nu: "Skynda att älska" av Alex Schulman, den är fin, väldigt lättläst så det passar mig mycket bra.

Inga kommentarer: