tisdag 24 mars 2009

Strax Kittelfjäll

På torsdag bär det av till Kittelfjäll, upp till Sophie och skidbackarna. Ska bli skoj. Jag är ingen hejare på skidor, jag kommer ner för backen men det kanske tar lite tid för jag ska ramla några gånger på vägen. Men hjärta och vilja finns det, det är bara tekniken jag måste jobba på. Så jag hoppas att gänget som nu har varit där upp i flera månader har lite överseende med mina kunskaper och åker lite schysst och väntar på mig ibland. Sophie brukar göra det när vi åker ensamma men då har hon ju ingen annan att åka med och nu när vi har massa andra med oss som åker som galningar kanske hon sticker och lämnar mig i en snödriva. Det tror jag inte men efter min 27 vurpa kanske hon tröttnar… hehe

Fick ett mess från henne nu att hon har lagat sin skoter så vi ska åka med den också, JÄÄÄ! Plus att hon hade bytt bort ett av hennes arbetspass så nu jobbar hon bara en gång när jag är där uppe: fredag 12-15, då kan jag öva på mina skär. Jag började typ gråta över messet för jag blev så glad och taggad, lääängtar!

Jag seglar ner för Väsjöbacken, janurai 2008.

Jag är äckligt taggad nu alltsåååå! Finns det nått Bolag där uppe i Kittelfjäll förresten? Värsta hålan ju. Man måste kanske köpa drickbart i Vilhelmina… Jag och Sophie får storhandla när jag landar. Men de har ju festat förut så nått måste det finnas man kan förtära. Måste komma ihåg att packa bikini för om jag inte minns fel har jag hört dem prata om en bastu.

This is gonna be legendary!

Bästa pepplåten just nu: Touch Me Right Now – Basic Element
Lyssnar på den och fantiserar om resan =) "everything you say will show me the way"

1 kommentar:

Trulli sa...

Dalskidan älskling, dalskidan!

/Perkel