lördag 21 mars 2009

Like in the old days!

Igår åt jag middag hemma hos Sandra L tillsammans med Billan. Vi tre har varit bästa vänner sen högstadiet då det typ var vi tre mot världen. Umgicks varje helg och kanske t.o.m. varje dag. Gjorde konstiga grejer tillsammans, vi klädde typ ut oss utan anledning och såna grejer. Vi hängde aldrig med "dom coola kidsen" på helgerna, vi var inte ute och söp med dem, vi bråkade inte som dem, vi hatade inte varandra efter en fyllehelg och blev gråtandes bästa vänner igen på måndagens lunchrast och lovade varandra att nått liknande aldrig skulle hända igen. (haha, tonårstjejer alltså) Vi umgicks med dem på skolan absolut men ingen direkt vänskap. Vi umgicks vi tre och gillade det.

Nu pluggar Sandra i Uppsala och vi träffas väldigt lite. Billan och jag umgås ofta men igår var det så kul för då var vi alla där igen. Vi käkade tacos och satt sen och snackade i flera timmar, precis som vi alltid gjort förr. Det var härligt att umgås igen bara vi tre, som vi gjorde förr i tiden.

Älskar er tjejer!
Sandra & Billan (Bilden är tagen på en maskerad, haha)

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig med gumman. Jag saknar att ha er här uppe i Uppsala, men det är desto härligare att komma hem och träffa er. Tack för senast och snart är jag hemma i nästan 2 veckor (lite drygt 1 iaf =) )
Kram på dig!
Ps. Tur att det är jag som har bilderna från när vi klädde ut oss så inte dom kom upp på internet =P