torsdag 19 mars 2009

Premiärer på fyran

Idag har jag, Angelica, Klara, Johanna, Robin och Joel varit på bloggträff på jobbet där vi och massa andra bloggare minglade, käkade snittar och fick tjuvkika på våren, sommarens och höstens premiärer på fyran. Det var riktigt kul att umgås lite så här på torsdagskvällen och käka lite gott.

TV4 satsar hårt på unga bloggare nu och vi fick t.o.m. se vissa program förre de officiella pressvisningarna, så vi ska sprida årets nyheter till våra läsare, alla mina 11 läsare. hahaha

Det var absolut en del intressanta grejer i pipelinen, som vanligt kommer ju Idol, Talang och liknande tråkiga helgunderhållningsprogram tillbaka, gäsp! Men nu i helgen börjar ju Robinson och det ska bli spännande, jag kommer förmodligen inte titta men det kan bli kul. Tre av deltagarna var där och pratade om hur tufft det hade varit och det var stora förändringar från tidigare SVT säsonger. Ett litet exempel är att de bor inte på någon fin vit sandstrand med korallreven utanför utan de bor i mangroveträsk i Filipinerna, skoja inte! Asså seriöst de bor i en lerpöl typ, utan strand. Hahaha! De sa att det var lite snopet när de kom ner och fick bo i gyttjan, de trodde först att det bara skulle vara tillfälligt men så verkar det inte som det blev.

Ett program som jag ser framemot är ”Hjälp, jag är med i en japansk gameshow”. Några härligt avdankade svenska kändisar ska leka knasiga lekar borta i Tokyo på japanskt vis och vi vet ju alla att japaner är galna när det kommer till tv. TV6 sände ju nu under hösten den amerikanska versionen och den var helt sjuk. Tore från FCZ ska vara med och jag älskar honom för han är så härligt awkward. Tore och Anna Book var med idag och berättade om sina upplevelser och det kommer nog att bli ganska så najs, Anna garvade i princip hela tiden. Rolig brud!

Det kommer massa nya serier som verkar spännande men det jag ser fram emot mest är att på TV400 ska det sändas fler säsonger av BIG BROTHER. Jag sitter ju nu och sträcktittar på 2003 års säsong med Linda Rosing bland annat. Jag ÄLSKAR Big Brother det är den bästa reality serien EVER. TV400:as chef sa att de kommer komma minst två säsonger till!!! JÄJ!!!

Jag är mycket nöjd med träffen, det var mysigt och skitkul! Det kommer att bli mycket tv i vår kan jag säga. På ett sätt trist för jag hade ju tänkt att jag skulle börja läsa lite mer böcker men det får jag väl börja med någon annan gång...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var very najs!