fredag 6 mars 2009

Jag vill ha SOMMAR

Nu när Soppan kom hem satte jag ju upp bilden nedan på oss och när jag letade efter något roligt så började jag titta på massa gamla bilder från 2008. De flesta bilderna är tagna på sommaren och HELVETE vad jag längtar till sommaren, jag vill att det ska vara sommar nu! TACK! Fatta va skönt: ingen mer kyla, ljumna nätter, sooool, klänningar, bara ben, grilla, bada och alla annat som kommer med sommaren. Längtar mycket mycket!!!

När jag satt och muppade bland bilderna kom jag in på Midsommar från förra året. Det var bara jag, Sophie, Billan och Linus som firade tillsammans men jävlar va kul vi hade och satan va vi blev fulla. Jag och Sophie hade gjort egen nubbe, på vodka och outspädd fläderblomssaft. Sjuktgott! Varför ska nubbe behöva vara äckligt liksom, nackdelen blir ju att man tar desto fler järn och blir asspacked! Men det kan man väl bjuda på.

När man blir full gör man knäppa grejer...Ägg? WTF! Vad håller vi på med?


En mumsig jordgubbstårta, jag är väldigt sugen.
En slaktad jordgubbstårta, jag är väldigt ledsen…slut? Aaahaha kan man se mer deppig ut eller?
Såhär såg alltså tårtan ut efter att vi fyra kastat oss över den. Om jag minns rätt var den mycket smarrig!

Inga kommentarer: