måndag 16 mars 2009

Shooooopping! Ääääntligen!

Idag har jag shoppat, det var härligt.

Det började jävligtdåligt vilket var trist men när jag var på väg till tunnelbanan för att åka tillbaka hem så gick jag in på MQ på Drottninggatan. Vilket är konstigt för jag brukar aldrig handla på MQ men idag köpte jag ett par marinblå chinos (hade provat typ 3 par i andra affärer, var lite arg), ett brunt, tunt, flätat läderskärp, ett svart skärp med guldnitar. Sen blev det Soukgallerian och där handlade jag på Beyond Retro som jag heller aldrig brukar hitta något i men det blev en söt, mönstrad tubklänning.

Inte nog med att jag föll för flera av vårens trender: chinosen och skärpen, båda är ganska "inne" nu, utan jag köpte även ett sånt där flätat hippie-pannband. Vad sägs? Snyggt?

Bandet är egentligen mer persikorosa.

Elin - trendslave!

3 kommentarer:

Anonym sa...

LÄCKER!!! snugg färg den klär dig!! HOppas vi ses imrogn på blogg träffen!!! kramis

Anonym sa...

hahaha skriver som en kroka!!!

fashiiionshadow sa...

SNÄLLA BERÄTTA VAD DU KÖPTE HIPPIEBANDET!! :D..?