torsdag 5 mars 2009

Jag har seriöst tinnitus!

På klubb Tight svänger det så jävla hårt, igår var det riktigt roligt för Joey och jag kunde vara där tillsammans. Annars har det alltid varit så att hon har varit tvungen att jobba på torsdagar eftersom jag jobbar sent på onsdagarna. Men nu när jag är studioman och Stina tar över mina studiovärdinnepass så har de bytt passen litegrann så Joey kan följa med ut på Spyan. Så kul! Träffade även Joeys polare Nadja som var en störtskön tjej, very funny!

Fancy och jag dansade riktigt rejält hela kvällen. Jag hade med mig öronproppar för det tjuter alltid i mina öron så jag misstänker att jag har fått tinnitus. Men när jag hade propparna i öronen hörde jag bara mig själv prata hela tiden och jag trodde jag hörde musiken ganska bra men sen när jag lackade på min egen röst och det kom en riktigt bra låt så tog jag ur propparna och hörde musiken på riktigt så märkte jag att jag missat massa av musiken. Så jag körde utan ett tag men sen stoppade jag inte lite toapapper istället som inte tar bort allt ljud men det värsta.

Idag tjuter det en del i öronen så vi får se hur jag gör i framtiden. Det suger så jävla hårt!!! SUCK!!! Orka liksom, jag är 21 år och har tinnitus, vad jag förstår så har man det resten av livet. Låter ju superkul…


.......Joey.........................Fancy...............

Det var iaf en rolig kväll och vi gick typ när de stängde klockan 5. Det blev en bulle hem eftersom Angie inte var här med bilen. När jag väl kom hem skulle Nyhetsmorgon precis börja så det kändes lite knäppt att veta att nu skulle programmet man jobbar på börja och alla var där och körde för fullt och här låg jag och käkade en knäckemacka i sängen och ska precis lägga mig. Livet är knasigt ibland.

Nu ska jag fortsätta vara bakis och lyssna på tjutet i mina öron. Gud jag är sååå godissugen! Hatar att vara bakis när det inte finns något smaskigt hemma! Fy fan det är så stökigt här, jag klädde av mig i hela lägenheten, ligger kläder överallt. Smörgåsspår lite här och där, smuligt, smuligt, smuligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I dont like u guys having fun without me!

(anledningen till att jag hetskommenterar är för att det inte har gått att kommentera på senaste på min dator. Din blogg har varit så seg att jag ville kräkas)

Anonym sa...

Men jag sa ju att det inte är värt det! Öronproppar is da shit. Jag har haft tinnitus sen jag var 13 och jag riskerar inte mer alltså. Folk hoppar från Katarinahissen pga skiten liksom. That aint gonna be me.

Anonym sa...

Fick tinnitus efter ett slagsmål, är inte så farligt, kan vara jobbigt om man tänker på det förmycket dock. Börja spela något instrument så kan du lira på det när de blir förjobbigt.