fredag 13 mars 2009

Jag och Angelica...

...är sämst i hela jävla världen!

Vi ska träna, säger vi. Vi ska komma i form, säger vi. Vi ska äta bra mat, säger vi.
Vi ska, vi ska, vi ska.

Hur mycket av detta blir verklighet? NADA!

Vi är så väldans dåliga, noll självdisciplin. Om den ena tvekar bara det minsta så är den andra inte sen att haka på och sen blir det inställd träning eller härligt mycket godis på Kvällsöppet, noll karaktär!

Idag skulle vi träna för vi har inte gjort det sen jag var sjuk och det var ju lätt två tre veckor sedan! Men så blev det förstås inte, det blir lunch nu istället. En härlig kolhydratsbomb - lasagne!

MUMS!

Jag ska nog hälsa på mina vänner Ben&Jerry i affären på vägen hem också, det är ju trots allt fredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

okej kompis,nu skärper vi oss. Nu vecka, nya tag! Jag är på. är du?