torsdag 5 mars 2009

Kvällens middag


Ibland kan det vara svårt att hitta på något smarrigt att äta till middag.
Ibland kan det kännas jobbigt att ställa sig och laga mat.
Idag var en sån dag. Då är det skönt att bara svänga ihop något snabbt.

Det blev pasta med en improviserad sås på matlagningsgrädde, pesto, soltorkade tomater och broccoli. Det blev riktigt gott!

Jag satt som vanligt i soffan och åt men jag är så seg idag så jag hasade ner ganska mycket så då var det svårt att äta utan att söla på tröjan och hakan. Spagetti är ju svårt att hålla kvar på gaffeln jag tappade även av någon anledning gaffeln typ tre gånger i knäet och i soffan, kladdigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag inte vet vad jag ska äta äter jag snabbmakaroner med hamburgerdressing. Men men, kallar du det där enkelt så...