måndag 27 april 2009

Tvättstugan

Jag har tänkt boka tvättstugan i typ en vecka nu, har inga snygga rena kläder, inga koftor/jackor, knappt några trosor bara massa gamla och fula paniktrosor liksom. Men jag har aldrig kommit iväg ner för att boka en tid och imorse var det fan kris.

Så idag när jag kom hem efter lite ärenden runt om i Stockholm var klockan 12.57. Jag tänkte: "hm, en tvättid börjar ju klockan 13.00 det kanske finns en liiiten chans att den är ledig, vem kan tvätta mitt på dagen? Förutom jag."

Jag gick ner och mycket riktigt var det en lucka idag! Det var typ bara den riktigt sena tiden som var bokad. GREAT! Så jag sprang upp och hämtade tvättkorgen, stuvade i lite kläder som låg på golvet och hämtade handdukarna i badrummet sen bar det av ner och in i maskinerna.

Nu är allt i torkskåpet och jag är glad.

Life is good when it flows so effortlessly!

Inga kommentarer: