söndag 12 april 2009

Igår var det fest

Då var man 22 år gammal då!
Igår kom det hit ett helt gäng och drack och umgicks: några från jobbet, good friends and some random guys. Det var riktigt trevligt. Mycket öl, vin och sprit flödade i min mini lägenhet. (Det var inte jättekul att städa idag, SJÄLV IGEN) Vid halv ett tiden bestämde vi oss helt plötsligt för att dra till Tegelbruket i TÄBY, orka! Det blev en bulle på härliga 500 spänn! Men vi var ganska många som delade så det var ok. Tegel var också riktigt roligt igår visade det sig så det var ett genidrag, så slapp mina grannar vår höga musik. När jag kom hem idag och satte på stereon visade det sig att jag inte hade sänkt från igår och vi hade varit uppe på "vol 50"!!! När man spelar själv kanske man ligger på runt "vol 23" och då är det högt. Poor neighbours! Men jag hade ju förvarnat om festen med en lapp i trapphuset. =)

Konstiga människor värmer upp precis innan taxin kommer!

Typisk Elin&Sophie bild från Missbruket och "ja" jag hade min Klubb Tight tröja på mig på Tegel, SKANDAL, känns inte helt rätt. Men va fan jag var full när jag gick hemifrån då kan man begå stora misstag.

Tack för en höjdar födelsedag alla som var inblandade under hela dagen, 00.00-23.59, på ett eller annats sätt: närvarande, telefon, sms. Tack, det var kul att fylla 22!

Inga kommentarer: