torsdag 23 april 2009

Rösta!

Okej bloggen nu är et dags att rösta på ER favorit Tight-outfit.
1. Gråa shorts, svart topp och mintgrön jacka.

2. Lila linne med spets, svart paljettjacka med luva och en make up från TV4 sminket.

3. Vit blus, blommig kort väst, lila shorts, persikofärgat hippie-pannband, gråa strumpbyxor och vita skor.

4. Gråa shorts, grönt linne och svart paljettjacka med luva.

5. Tajt vit topp, svart glansig midjekjol och gråa strumpbyxor.

6. Eeeh ja, en vit topp...hehe


Okej vänner dags att RÖSTA, lämna en kommentar med vilken av mina Tight-outfits ni tycker är snyggats, det blir kul!

6 kommentarer:

Angie sa...

Hej! Jag röstar på 3:an och jag vill vinna en weekend i NY. Puss

klara sa...

Hej! Jag röstar på 4:an och jag vill vinna gratis parkering under ett helt år. Puss

Bellie sa...

Jag röstar på 6. Jag gillar casual chic för det är så östermalm. Jag önskar vinna ett års betald städning. Min polska är så dyr!

Kindpuss!

Kenza sa...

Jag röstar på 1. Mintgröna jackor är sååå våren -09!

Kraamzz

Johanna sa...

GARANTERAT den med blommig kort väst!!! supersnyggt kexet...

Fancy sa...

Jag diggar ju det där grönblå linnet, och luva är ju ett måste på tight!