torsdag 16 april 2009

Tvätta bilen igen...

Nu ska jag åkta till Täby och min familjs residens för de har en vattenslang och en högtryckstvätt, jag är ju så illa tvungen att tvätta min bil på det vanliga Svensson sättet: på garageuppfarten... SUCK!

Statoils biltvätt hade ju inte riiiiktigt vad som krävdes för att min Furious skulle bli ren
Skönt att solen tittade fram precis så man kan glida lite gött på motorvägen med Mando Diao i högtalarna på högsta!
På tal om Mando Diao så fick jag i födelsedagspresent av Fancy att gå på deras spelning på Anexet den 25 april!!!! SKOJA INTE JAG BLEV GLAD!!! Tjiiihooo!!! Gloria här kommer jag!!!
Orka att jag stod i kulisserna här!! Jag ÄR kung! och de är så bra, snygga också!!! Mummmmms! Haha, de får knappt plats på "scenen"...
På tal om Fancy Fanny så håller hon och jag på att planera en FEEETT roadtrip till Amsterdam i sommar, slutet av juli. Hon kommer hit ikväll så ska vi fila lite på den planen!!
Planer i sommar:
Peace@Love i Borlänge
Amsterdam roadtrip
Kräftis på landet
MYYYYYCKET landet!!! Saknar det så
Och förhoppnings mycket därtill, jag är farligt laddad inför sommaren!!!! =)

Inga kommentarer: