lördag 11 april 2009

22 år!

Idag fyller jag 22 år. Familjen var nyss här och fikade med mig i solen på uteplatsen här i Sundbyberg. Den var typ perfekt, lite halvskugga i solskenet utmärkt temperatur. Superhärligt! Vi käkade mumsiga cupcakes som jag och Fancy bakade efter Tight i torsdags, SJUKT goda, MUMMA! Och "ja" Fanny det blev några över till dig när du kommer i eftermiddag.

Ikväll blir det fest förstår ni. Jag och Mackan samkör i år igen, tredje året i rad. Det är soft att fylla år en dag förre en av sina bästa polers så kan man ha kalas tillsammans. Ikväll blir det tyvärr en ganska utvald skara som ska svänga här på mina 24 kvm, många är bortresta eller äter påskmiddag med sina familjer. Lite tur kan man ju tycka, då slapp man välja mellan sina friends för hur många som helst får ju inte plats här inne.

Kommer bli kul tror jag, längtar tills ikväll. Ska gå ut i Tornparken nu och bara mysa i solen på min födelsedag sen blir det partyoutfiten på! Tjihoo! Härlig birthday hittills iaf!

(Fuck vad jag är gammal!)

Inga kommentarer: