söndag 19 april 2009

Den vita flaggan har skymtats

Okej, jag var beredd på krig men Klara har nu gått ut med en offentlig ursäkt, hon kör en Alex Schulman helt enkelt. Jävlig arg och ogillandes igår men idag åkte svansen in mellan benen. SEGER! Total kapitulation skulle man kunna kalla det, härligt.

Ursäkten godtas Klara! Och jag hoppas att alla tusentals läsare tar hela ”kriget” med en gnutta ironi, you see.
Klara och jag i hytten på Cinderella i början av april i år baaaaby! Crazy times!!! (Fan va härligt att jag fick en solklara möjlighet att lägga ut den här råsnygga bilden på oss, hade tänkt lägga ut den någon gång iaf bara för att den är så jävla het men nu behöver jag ju inte det)

Det är lätt att vara radikal och provocerande bakom en datorskärm men när man står ansikte mot ansikte med sitt offer blir det plötsligt obehagligt. Det här är därför bloggare får så jävla mycket skit av samhället för att vi inte vågar stå för våra tuffa åsikter.

Ändå NAAJS att jag fick Klara att ändra åsikt för att jag är en sån fruktansvärt älskvärd och skön brud, I heard that biatch!

Inga kommentarer: