måndag 27 april 2009

Solna torska!

Jag och Billan var på basket idag, femte finalen i herr SM Solna Vikings mot Sundsvall Dragons, innan dagens match stod det 2-2 i matcher.

Det var skikul att vara tillbaka i baskethallen och man blev riktigt sugen på att värma upp med grabbarna på planen och lira lite boll.
Jag kunde inte bestämma mig vilket lag jag hejade på. Jag bor ju i Stockholm men eftersom jag är från Täby och har spelat mot Solna flera flera gånger så haaaatar jag Solna så hårt, de är bitches! Sundsvall kändes mer soft men så väldigt frånvarande och långt bort. Så jag applåderade åt typ alla poäng och lite extra när ett kex scorade! Heeeej grabbar!
Men av den anledningen jag nämnde tidigare så gjorde det inget att Solna förlorade, jag fick en good feeling av Sundsvall och nu blir det en sjätte match där uppe där Sundsvall har möjlighet att avgöra.

Det var en rolig kväll!

Inga kommentarer: