tisdag 14 april 2009

En tur i solnedgången

Nu har jag precis duschat efter en härlig joggingtur med Billan runt sjön i solnedgången.

Det är så jobbigt och tråkigt att springa men sen när man är klar och kommer hem är det så jääävla skönt! Så värt det och då var det nog inte så jobbigt när man tänker efter, fast det var det!

Idag har jag varit uppe hela dagen sedan Nyhetsmorgon, hade möte vid 14 för jag ska vara hårmodell på en styling-workshop för ghdHair. Några frisörer som gått på kursen som ghd håller i ska träna och visa vad de lärt sig på mig - typ! Det ska bli jättekul + att man tydligen får massa produkter från företaget, värt 750 kronor, shiet! Det fick jag reda på idag, jag hade gjort det iaf så det här var ju en härlig bonus. Den 29 april är det dags så då ska jag lägga upp några sköna styling bilder på frippan. Passar perfekt till Valborg =P, som jag iofs ska spendera vid en fors i Muppsala. Men det blir ett senare inlägg.

Nu ska jag lägga mig, har ju varit uppe sen 03.15 och klockan är nu 21.09. Jag börjar bli ganska mosig i skalen och ska upp till NyhMo i natt.

Go Natt!

Inga kommentarer: