fredag 17 april 2009

Är det helg?

Ännu en seg fredagkväll, väntar bara på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och lägga mig, jobbar imorgon bitti. Sitter och kollar på "Remember The Titans" en grym film!

Furious Blue är nu skiiiinande ren! Skönt att ha en ren bil, nu ska jag bara köpa 8 nya däck... That kindah sucks! När jag ändå var hos mamma och pappa hjälpte mamma mig med mitt bokslut och efter att balansräkningen inte stämde för typ sjunde gången höll jag på att bryta ihop, jag ville gråta! Men vi kämpade vidare och tillslut diffade balansräkningen äntligen med en siffra vi kände igen, inköpet av min nya dator. Då blev felsökningen lite lättare och tillsut gick den äntligen ihop! Jag skrek: JAAAAA! Klockan var då kvart över tio så vi bestämde oss för att deklarera i helgen istället.

Idag har jag pillat lite med min kräftskiveinbjudan på landet inför sommaren. Har då glidigt runt på lite gamla bilder från landet och hittade en härlig badbild! Jag vill BADA NU!!! Jag älskar fan att bada! När jag var liten var jag typ mer i vattnet än på land under sommaren och när vi var på semester. Jag är absolut ingen badkruka, först i - sist ur!
Jag dyker!
Bild från landet när jag var där med Billan (på bild) och Sandra (fotograf) juli 2007.

1 kommentar:

Angie sa...

Du är min idol som kämpar med alla de där satans balansräkningarna och bokslut och ränteuppskattning och allt vad det är!