tisdag 27 oktober 2009

My first time!

Idag ska jag göra någoting för första gången, jag ska gå på en Elitserie hockeymatch. Jag har aldrig varit på en riktig hockematch så det ska bli kul att se hur det är. Hur kallt kommer det att vara?

Det är Djurgården - Skellefteå som spelar på Hovet ikäll och Mange håller ju på DIF så jag ska definitivt heja på Skellefteå woo oo oo. DIF finns inte på världskartan iaf! Haha det kommer bli kul, vi sitter ganska nära DIF-klacken så jag kanske får dämpa mig liiite, not!

En sak jag har tänkt på när jag har sett bilder från Hovet är att läktaren verkar vara så jävla brant så jag funderar på om jag kanske kommer rammla av och ner på isen, det vore inte så bra. Får vara försiktig och sitta ner ordentligt och inte flamsa runt.

Undra vem som vinner. Jag tippar 1-3 till Skellefteå!

2 kommentarer:

Linus sa...

Vadå "aldrig vart på en riktig hockeymatch"? du har ju sett oss massor av gånger!?

elin sa...

Där av "riktig" ni är på skoj vännen