fredag 23 oktober 2009

Din del, Sundbyberg

Fick hem "Din del" idag, telefonboken över företagen i Sundbyberg och då tänkte jag: "hey, jag har ett företagoch jag har ett företag, finns det med i den här telefonboken?" Så jag började bläddra och tamefan det gjorde det. Men det stod bara under mitt namn inte företagsnamnet, Alpne Produktion, så man fattar ju inte vad "Alpne Elin" sysslar med, men men kul iaf.
Och så stod det ett jättekonstigt telefonnummer, jag undrar om det är mitt hemnummer som jag inte brytt mig om att köpa en hemtelefon till. Man fick hemtelefonnummer i ett köp 3 betala för 2 erbjudande när jag beställde internet och tv. Det borde det vara. Bör man skaffa hemtelefon nu? Tror ni någon ringer Alpne Elin för att kolla om hon kanske jobbar i den branschen som man behöver expertishjälp i.

Inga kommentarer: